Podręcznik telefoniczny – tak powinieniesz reagować na telefony nachalnych telemarketerów


Każdy do kogo kiedykolwiek dzwonił call center, wie jak nachalni jego pracowniczy są. Przez sprytne pytania, które się nauczyli na kursach sprzedawcych i przez wydumaje programy, mają tylko jeden cel: sprzedać ich produkt – i to tobie.

Dzięki podręcznikiem telefonicznym Tellows jesteś optimalnie przygotowany na takie denerwujące rozmowy. Przez jego pytania przekręcisz sytuacje na twoją korzyść i uprawisz im piekło na ziemi. Dodatkowo masz miejsce zanotować ich odpowiedzi. Tak będziesz miał możliwość powtórzyć niektóre pytania, sprawdzając jak cierpliwi dzwoniącza osoaba jest i jak bardzo jej naprawdę nażely żeby tobie coś sprzedać .

Najlepiej zaraz wydrukuj podręcznik telefoniczny i użył go jako wsparcie w następnej i kolejnych rozmowach telefonicznych. Jeśli chcesz, możesz nam wysłać twoją uzupełnionioną rozmowe na adres „kontaktMAŁPAtellows.de”. Najsmieszniejsze, najinteresujące i inne niespotykane przesyłki będą opublikowane na naszym blogu!

Cieszymy się na Wasze odpowiedzi!

,

  1. #1 by Piotr - February 17th, 2013 at 22:05

    Super poradnik. Wydrukowałem to i powiesiłem nad biurkiem. Telefony od sprzedaży bezpośredniej to prawdziwa plaga. Czasami zdarzyło mi się odbierać 3 takie telefony w ciągu godziny, a to z prośbą o pomoc szkole, a to ubezpieczenie, to znowu nowy telefon itp. Rozumiem tych co pracują na CC, że chcą zarobić trochę grosza, ale czasami telemarketing potrafi być bardzo denerwujący, szczególnie w sytuacjach kiedy czekam na ważny telefon, albo jestem zapracowany.

  2. #2 by uwaga oszusci - September 25th, 2015 at 12:05

    toporny, pytania do telespamera na poziomie 14 latka.

  3. #3 by Zygfryd - March 2nd, 2017 at 14:35

    Połowa z telemarketerów rozłącza się gdy zaczynamy ich nagrywać lub choć poinformujemy o nagrywaniu.

  4. #4 by Ola1981 - July 6th, 2017 at 13:22

    Ja od razu po odebraniu telefonu od telemarketera informuję, że rozmowa jest nagrywana i żądam usunięcia mojego numeru z ich bazy. Z reguły natychmiast kończą rozmowę. Gorzej jak wydzwania robot. Najlepiej zainstalować program blokujący telefoniczny spam, dzięki temu nie traci się czasu na odbieranie rozmów. W pracy ze względu na takie natrętne telefony przeniosłam firmowy numer stacjonarny do innej sieci GSM i dzięki temu, mogąc już dzwonić ze smartfona (na tym samym numerze stacjonarnym), byłam w stanie zainstalować niezbędne programy – do nagrywania rozmów i blokowania telemarketerów.

(will not be published)

  1. No trackbacks yet.