Archiwum kategorii: terror telefoniczny

Podręcznik telefoniczny – tak powinieniesz reagować na telefony nachalnych telemarketerów

Każdy do kogo kiedykolwiek dzwonił call center, wie jak nachalni jego pracowniczy są. Przez sprytne pytania, które się nauczyli na kursach sprzedawcych i przez wydumaje programy, mają tylko jeden cel: sprzedać ich produkt – i to tobie.

Dzięki podręcznikiem telefonicznym Tellows jesteś optimalnie przygotowany na takie denerwujące rozmowy. Przez jego pytania przekręcisz sytuacje na twoją korzyść i uprawisz im piekło na ziemi. Dodatkowo masz miejsce zanotować ich odpowiedzi. Tak będziesz miał możliwość powtórzyć niektóre pytania, sprawdzając jak cierpliwi dzwoniącza osoaba jest i jak bardzo jej naprawdę nażely żeby tobie coś sprzedać .

Najlepiej zaraz wydrukuj podręcznik telefoniczny i użył go jako wsparcie w następnej i kolejnych rozmowach telefonicznych. Jeśli chcesz, możesz nam wysłać twoją uzupełnionioną rozmowe na adres „kontaktMAŁPAtellows.de”. Najsmieszniejsze, najinteresujące i inne niespotykane przesyłki będą opublikowane na naszym blogu!

Cieszymy się na Wasze odpowiedzi!

Operator dzwonił 100 razy w ciągu dwóch tygodni – klient podał sprawe do sądu

Operator niemieckiej sieci Vodafone przegiął z telefonami: były klient podał operatora do sądu poniewasz linia usługi klienta dzwoniła do niego 100 razy w ciągu dwóch tygodni. Nie jeden raz powiedział konsultantce że się zdecydował na innego operatora i poprosił żeby jego już nie kontaktować. Ale nic z tego: dalej telefonowali pare razy w ciągu dnia.

Cała historia się zaczęła kiedy mężczyzna zakończył dwie umowy zawarte z największą na świecie firmą zajmującą się usługami telekomunikacyjnymi. Na zakonczenie umów dostał potwierdzenie przez SMSa. Tydzien póżniej odbyła się pierwsza z 100 rozmów telefonicznych. Wtedy wyraźnie powiedział że sobie dalszych telefonów nie życzy. Jednak dalej oferowali mu nowe komórki, taryfy i inne propozycje. Jeden z konsultantów nawet mógł potwierdzić że w systemie zalogowany zakaz telefonów do tego klienta. Głupio tylko że ten zakaz był tylko na jeden z numerów telefonów, na drugi dalej dzwonili.

Również na stronie Tellows mamy przykłady operatorów którzy nie przestają Was nękać.

O Play pod numerem 947213967 gosia napisała:

to jest PLAY, dziś odebrałam bo wydzwaniali w kółko, proponują jakieś pakiety, tańsze rozmowy itp.

vicky pyta:

co ta za numer? dzwonili do mnie 4 razy i jak odebrałam zupełna cisza… a za czwartym razem dzwonił jakiś gość niby z play i zachęcał do zmianany nr tel. ale brzmiało to podejrzanie…

PlusGSM pod numerem 324660000 również Was denerwuje:

do mnie dzwonili o godz. 0:20 w nocy!!! chyba lekkie przegięcie

Trzydziesto letnim niemcu to było za dużo: podał swojego byłego operatora do sądu. Na spotkaniu w sądzie szybko ustawionio pojednanie: Vodafone przeprosił i przysięgnął że już nie będzie niechcianych telefonów. Lepiej żeby się tego trzymali! 5100 Euro kary (około 20400 Złotych) im grożi w przeciwnym wypadku! Koszty sądowe również ponosił Vodafone.

Walka o prawo konsumenta w tym wypadku się opłacała. Walczmy również w Polsce z telefonicznym terrorem!

Do usłyszenia!
Was Team Tellows